יום שישי, 2 בפברואר 2024

הקשר בין טבח קפלן לרצח רבין

החודשים שאחרי רצח רבין היו תקופה לא קלה לחובשי כיפות בארץ ישראל. מתנחלים פוטרו ממשרותיהם, יהודים שומרי מצוות הותקפו והוכו ברחוב. הכעס היה גדול: " למה רצחתם את רבין?" שאלו כולם.
ובאמת, לא הבנו למה עשינו את זה.. אמנם רבין היה זה שפעל כדי להביא לכאן את עראפאת ומחבליו מתוניס ורצה לתת להם נשק ואת ערי הקודש עזה, שכם ויריחו, ואכן, כל מי שלב יהודי בקרבו הבין מייד כמה הסכמי אוסלו הם אסון ולכן הפגנו נגד המהלך הזה, אבל בגלל זה לרצוח ראש ממשלה מכהן ? מי היה יכול לחשוב על דבר שכזה ? למי יש את היכולת לבצע דבר שכזה ?
ועדת החקירה לטיוח רצח ראש הממשלה מר יצחק רבין, שנודעה בקיצור בשם ועדת שמגר, הוקמה מייד בנובמבר 1995, זמן קצר לאחר רצח יצחק רבין,  והגישה את ממצאיה ב-28 במרץ 1996, בדו"ח שכלל חלק גלוי וחלק חסוי. אם תהיתם, הוועדה לא חידשה לציבור שום דבר שהוא לא ידע קודם.
עברה כמעט שנה מהרצח עד שהרב בני אלון ז'ל שהיה אז ח'כ, קיבל מח'כ אחר מידע על כך ששותפו של יגאל עמיר לרצח, אבישי רביב, היה סוכן שב'כ במשך שנים ארוכות.
https://www.the7eye.org.il/22617
הידיעה הזו התחילה חקירה עצמאית שביצעו כמה פרופסורים מכובדים מהימין. היה מי שניסה להפריע להם ולכן הם נאלצו לנהל מאבק ממושך כמעט על כל מסמך שנחשף והיו צריכים לפנות לבג'צ כדי לדרוש את אישור פרסום המסמכים לציבור.
העובדות שהתגלו במהלך החקירה הזו זעזעו קשות את כל מי שהיה מוכן להקשיב.
http://www.therabinkilling.com/BRPortal/br/P100.jsp
כמעט 12 שנה נוספות עברו עד שפרופסור אחד אמיץ החליט להציג את העובדות לציבור. הוא שכר מקום, פרסם מודעות והזמין את הציבור להגיע כדי לצפות במצגת שהכין. 
https://www.inn.co.il/news/180807

https://m.youtube.com/watch?v=3zwFI9Ix3_M&t=13s&pp=ygUe16TXqNeV16Qg15DXqNeZ15Qg15bXqNeZ16bXp9eZ

העובדות והמסקנות אמורות היו להיות מוצגות ע"י פרופ' אריה זריצקי בכנס בכפר הנוער דוד רזיאל בהרצליה בתאריך ד' חשוון תשס"ט 2.11.2008
כמה שעות לפני הכנס אילצו גורמים בשירות הבטחון הכללי את הנהלת הכפר לבטלו וכאשר הגיעו מאות המוזמנים למקום חיכו להם עשרות שוטרים במדים, ארבע-עשר ניידות משטרה, עשרות שוטרים מוסווים לבושים אזרחי, עשרות אנשי יס"מ ומספר צלמים מטעם השב"כ. השוטרים החרימו את המחשב הנייד וציוד ההקרנה של הפרופסור ופיזרו את הנוכחים מהמקום ללא הסברים או צו.         http://www.inn.co.il/News/News.aspx/181200 
רבים שאלו אז: אם מדובר ב"תיאוריית קונספירציה" הזויה, מדוע שיהיה אכפת לאיזה גורם בטחוני שפרופסור כלשהוא מעוניין להציג אותה לציבור ?

יעברו כמעט 14 שנה מאז שמסקנות ועדת טיוח הרצח פורסמו עד שמאבטחו האישי של רבין בליל הרצח יאמר בראיון מצולם לערוץ 10: "אני חושב שעד היום הציבור, מכל מיני סיבות אגב, לא באמת שמע ממקור ראשון מה באמת היה שם, אפילו בשירות אף אחד לא באמת שמע את הגרסה שלי" והציבור ישאל את עצמו: איך יכול להיות שאף אחד בשירות הביטחון לא תיחקר או שמע את הגרסה של המאבטח האישי של רבין בליל הרצח ?" (המקור בתגובות..)

את כל פרטי פיענוח הרצח ניתן לקרוא כאן:
https://zviel.blogspot.com/2011/11/2.html?m=1

גם אחרי שהסיפור המורכב העומד מאחרי הרצח התפרסם, הציבור לא הסכים להקשיב. קשה לעקוב אחרי כל העובדות של סיפור מורכב. הציבור רוצה סיפור פשוט שקל להבין. 
נוח היה לאנשים להאמין שדברים כאלה לא יכולים לקרות במדינה דמוקרטית. 
נוח היה לציבור הרחב להאמין שהרוצח נמצא וקיבל את עונשו. 
נוח היה לציבור הרחב להאמין ששירותי הביטחון של המדינה באמת שומרים ומגינים תמיד על הציבור ועל נבחריו. 
נוח היה לציבור הרחב להאמין שדווקא האנשים כביכול הכי 'מעצבנים', אלה עם הכיפות, עומדים כביכול מאחרי הרצח. 
נוח היה לציבור הרחב להאשים את הדתיים בקנאות שהובילה לרצח.
נוח היה לציבור הרחב שהרצח הוביל להחלפת יצחק רבין כמועמד מפלגת ה'עבודה' לראשות הממשלה ביקיר השמאל והמוסלמים, שמעון פרס.
במקביל, הרבה אנשי שמאל ומקורבים לצלוחיות השלטון פרסמו סרטים, הודעות פייק ופרסומים כדי להזים את העובדות בנוגע לרצח ואף קראו לה: 'תיאוריית הקונספירציה'.

העובדה שאף אחד לא חשב מיד לאחר הרצח שיכול להיות קשר של בגידה בקרב בכירים בתוך השב'כ והעובדה שהדברים התפרסמו זמן כה רב לאחר הרצח, הובילה לכך שסרטונים ומסמכים חשובים נעלמו או הועלמו בשנים שלאחר הרצח, כך למשל היה סרטון מעניין שצולם בכיכר רבין (כנראה ע'י רשת טלוויזיה צרפתית) כמה ד' לפני הרצח ובו ניתן היה לראות אדם יוצא מרכב ג'י.אמ.סי כהה וניגש ליגאל עמיר שעומד בשטח הסטרילי, האדם נראה בסרטון שפורסם באינטרנט כשהוא משוחח עם עמיר ואז מוציא משהו מתוך החליפה שלו ומוסר ליגאל עמיר, אני ראיתי בעייני את הסרטון הזה כמה ימים לאחר הרצח, אך הוא נעלם מאוחר יותר מרשת האינטרנט כולה ולא ניתן היה למצוא אותו יותר. על פי השמועות, הסרטון הועלם מהרשת בעקבות עסקה של מדינת ישראל עם הרשת הצרפתית.
מהרשת גם נעלם סרטון העדות של אנשי החברה קדישא שקברו את רוצח ראש הממשלה, איש השב'כ יואב קוריאל, שהעידו בסרטון מצולם שהם קברו אותו כשבחזהו מספר פגיעות של כדורים. בעיני ראיתי. (מאוד יכול להיות, אגב, שהסרטון הזה עדיין קיים בכמה כוננים ישנים של מחשבים ישנים של אנשים מהתקופה ההיא..)

 פרשת רצח רבין - הלקסיקון השלם
https://rotter.net/forum/gil/5614.shtml

סליחה שאני מתעסק בדברים כאלה בזמן שחיילנו נלחמים באוייב,  הסיבה שאני כותב על זה כעת היא שאתמול ראש האופוזיציה, הנואף המסומם לפיד, קרא בראיון ב'פריים-טיים' בתשקורת הישראלית להחליף ראש ממשלה מכהן בזמן לחימה.

אני מזמין אתכם.ן לשים לב לעובדות ועדייין לא להסיק מסקנות, אלא רק לחשוב בראש פתוח ולהיות מוכנים לכך שמה שקרה בשמחת תורה הוא אירוע יותר מורכב ממה שמסופר כעת בתקשורת ולכן חשוב לשמור סרטונים, מסמכים, עדויות ועובדות לקראת ועדות החקירה שיהיו כאן לאחר שהמלחמה תסתיים:

1. חשוב לזכור את הרקע לטבח בשמחת תורה:

- השמאלנים הרשעים הביאו לתוככי ארץ ישראל את עראפאת ומחבליו מתוניס הרחוקה.
-  השמאלנים הרשעים נתנו למחבלים שטחי מולדת, כסף ונשק חינם, ללא כל תמורה .
- השמאלנים הרשעים המשיכו בכך במשך שנים, למרות שבעזרת הכסף והנשק הזה נרצחו מאות יהודים.
- השמאלנים הרשעים גירשו את היהודים מגוש קטיף על רקע גזעני-אמוני, החריבו את בתיהם ונתנו את ארצם למחבלים.
- השמאלנים הרשעים איפשרו לנציגי האוייב להישאר בכנסת למרות שהם קוראים בפומבי לפגיעה בחיילי צה'ל ולהשמדת מדינת ישראל.
-  השמאלנים הרשעים הקימו ממשלה עם נציגי האוייב בכנסת ומסרו שטחי מולדת ללבנון ללא תמורה, בניגוד לחוק וללא אישור הכנסת.
- הטבח בעוטף הוא שיאו של תהליך מתמשך. גם מי שלא מוכן להקשיב לעדויות על כך שהאירוע תוכנן מלכתחילה עם גורמים במערכת הביטחון הישראלית, יצטרך להודות שהשמאל הישראלי כולו פועל במשך 50 שנה באמצעים משפטיים, כלכליים וחברתיים להקמת מדינת איסלאם בתוככי ארץ ישראל והטבח ב 7.10 הוא רק אחת מהתוצאות של הפעילות הזו. 
https://mida.org.il/2023/10/24/%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%9B%D7%9A-%D7%A0%D7%A9%D7%97%D7%A7-%D7%94%D7%A7%D7%95-%D7%94%D7%90%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%92%D7%91%D7%95%D7%9C/?fbclid=IwAR13CX5PdZJcJBPdSovcBujpE0C74SmEXTSaUTcczlQjKSqxx5WRLHPdsrg

2. חשוב להכיר את העובדות:

-  השמאלנים הרשעים מינו רמטכ'ל חמישה ימים לפני פירוק הממשלה מתוך מטרה לקבוע עובדות מראש לממשלה החדשה.
- השמאלנים הרשעים יצרו מצב שבו האופוזיציה היא זו שמינתה את היועמשי'ת, הרמטכ'ל, ראש השב'כ, מפקד חיה'א וראש אמ'ן והם כולם לא נשמעים ולא נאמנים לממשלה החדשה ולעומד בראשה.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2495934443913023&id=100004894742504&mibextid=Nif5oz
- ראשי שירותי הביטחון בישראל או סגניהם היו בקשרים אישיים עם מארגנות ההפגנות, העבירו בזמן אמת מידע על מיקום השרים והיו חלק אינטגרלי מתכנון ההפגנות נגד הממשלה. כשזה התגלה, הם הטילו על כך צו איסור פרסום.
- ביתו של ראש אמ'ן היתה נואמת מרכזית בהפגנות נגד הממשלה.
- השמאלנים הרשעים הודיעו שהם יעשו הכל, אבל **הכל** ('לא משנה כמה גופות') כדי לא לאפשר לממשלה הנוכחית להשלים את תקופת כהונתה.
- כאשר ראש הממשלה הנוכחי החליט לפטר את שר הביטחון, השמאלנים הרשעים ביצעו הפיכה צבאית-אזרחית (בתאריך 27.03.23) הם סגרו את האוניברסיטאות, את הנמלים ואת הקניונים ואיימו להשאירם סגורים ולהשבית את המשק כולו עד להחזרת שר הביטחון לתפקידו. כתוצאה מכך ראש הממשלה התקפל ונאלץ להחזיר את שר הביטחון לתפקידו.
- כך למעשה, לקראת שמיני עצרת, נוצר מצב שבו ראשי מערכת הביטחון כולה, משר הביטחון, דרך ראש השב'כ וסגנו ועד אנשי 8200 וטייסי הקרב לא נאמנים לממשלה ולא נשמעים לעומד בראשה.
- נגדת ב-8200 חשפה את התוכנית המבצעית של חמאס ודרשה ממפקדיה להעביר מעלה בשרשרת הפיקוד. ראש אמ"ן שמע את האזהרה והגיב בביטול.
https://mobile.mako.co.il/news-military/6361323ddea5a810/Article-59784d023270c81026.htm
- למרות שבידי ראשי מערכת הביטחון היה מידע ודאי על פלישה לישראל מעזה בשמחת תורה, אף אחד בממשלה, אפילו לא העומד בראשה, לא זכה לקבל את המידע המוקדם על ההתקפה, אלא רק לאחר שהטבח התחיל.
- אזרחים שהתריעו מראש על כך שחמאס מתכוון לפרוץ מעזה הושתקו ע'י המערכת וציודם נלקח מהם. 
- גם החיילים בגזרה ובמפקדת האוגדה לא זכו לקבל מאנשי המודיעין של צה'ל התראה מראש וחלקם ניטבחו במיטותיהם בשנתם. (למעשה, ע'פ דיווח ממספר מקורות שונים, הסיור הקבוע על גדר הביטחון קיבל פקודה מוזרה 'מלמעלה' שלא לנכוח שם בשעות הבוקר)
- טייסי מסוקי הקרב של צה'ל שהודיעו שלא יישמעו לממשלה ביום פקודה, לא הגיעו כלל ביום הראשון ללחימה בעוטף (למעט 2 מסוקי הקרב שהיו בכוננות קבועה בגזרה)

3. חשוב לשים לב מי 'הרוויח' באופן **מיידי** מהטבח : 
(ככה למדתי מפרשת הפללת הנשיא קצב ומפרשת רצח רבין)

- כתוצאה מהטבח בעוטף, האדם שמינה אישית את הרמטכ'ל, את מפקד חיל האויר ואת ראש אמ'ן והיה בסה'כ ח'כ רגיל, נכנס לממשלה ולקבינט המצומצם והפך למעשה להיות ראש הממשלה בפועל, מכיון שראשי מערכת הביטחון נשמעים רק לו והסקרים מנבאים לו כעת לפתע למעלה מ-40 מנדטים.
- כתוצאה מהטבח בעוטף, נוצר מצב שבו למרות שלפחות רבע מחברי הכנסת (שהיו לפחות חצי מחברי הקואליציה) הם שומרי מצוות שמתנגדים למדינה פלסטינית, רוב מוחלט מאנשי הקבינט המצומצם (שמנהלים לבדם את המלחמה) הם חילוניים קיצוניים תומכי אוסלו.
- עשרה ימים לאחר הטבח, הבוגד אהוד ברק , האיש שקרא למרוד בממשלה ומימן את ההפגנות נגדה, הגיע לטקס פתיחת מושב החורף של מליאת הכנסת, כהצהרת כוונות, לאחר שנים שהוא לא היה שם, מאז שניסה להיבחר ונדחה ע'י הציבור.
- איש אמונם של ברק וגנץ, איש השמאל הקיצוני ניצן אלון, שהיה ממובילי מחאת הדגלים השחורים נגד נתניהו, מונה ע'י צה'ל להיות אחראי על נושא השבויים מטעם הצבא.
- חודש לאחר הטבח, הנואף המסומם העומד בראשות האופוזיציה, מנסה בשיאה של לחימה קשה של צה'ל בעזה, לבצע הפיכה מדינית ולהדיח את ראש הממשלה המכהן.

|הוספה|
- כעת, חודשיים אחרי, מסתבר שיש כמה מיליארדרים שהרוויחו הון מנפילת הבורסות ביום למחרת, גם בישראל וגם בניו יורק. בתשקורת הישראלית אומרים שאלו מקורבים לחמאס. האמנם ? אולי אלה דווקא אנשי ההון שתמכו במחאת קפלן ושקיבלו מידע מוקדם מחבריהם ראשי המודיעין הישראלי ?
https://www.themarker.com/markets/2023-12-04/ty-article-magazine/.highlight/0000018c-30c9-dc03-a9ec-3cfb86f40000

|הוספה ט'ז בשבט ה'תשפ'ד|
התפתחויות מדהימות בפרשה: 

חה'כ אלמוג כהן חשף כי אדם שלא זומן למילואים הצטרף בשמחת תורה לכוחות המנהלים את הלחימה והעביר מידע מסווג לאישיות ציבורית ידועה.
בתגובה, פרקליטות המדינה הטילה צו איסור פרסום על הפרשה, הודיעה שהאדם שהעביר את המידע הינו לוקה בנפשו והתחילה בחקירה נגד ח'כ אלמוג כהן על אירוע שקרה לפני 12 שנה.
https://br7news.co.il/he/news/news-1706609213?fbclid=IwAR3_b4lgKpIADX2Kd0drTqYa_guOo6crHxMR0gJ1YGr3XmWQh9y8WWgdpmU

בשבוע של ט'ו בשבט ה'תשפד חשפה חברת הכנסת טלי גוטליב שברשותה מידע שהאמריקאים העבירו לראש המוסד ידיעה על כך שחשפו שיחת טלפון בין המתכנן של הטבח ב 7.10 יחיא סינוואר ימח שמו לבין סגן ראש השב'כ שנמצא בקשר אישי עם אחת ממארגנות המחאות נגד הממשלה.
על פי טענתה, ראש המוסד זימן אליו את מארגנת ההפגנות לשיחת הבהרה (ככל הנראה משום שסגן ראש השב'כ לא הסכים או לא יכול היה להגיע לשיחה שכזו..)

* האם לרשות המחוקקת והמבצעת יש עדויות על כך שראשי מערכת הביטחון היו מעורבים בתכנון הפריצה מעזה לישראל ב 7.10 ?
* האם המעורבות הזו היא הסיבה שראש השב'כ וראש אמ'ן לא דיווחו על כך לממשלה למרות הידיעות הודאיות שהועברו אליהם במהלך הלילה שלפני הטבח ?
* האם מה שגרם לראש השב'כ לשלוח בבהילות ל'רילוקיישן' בארה'ב דווקא כעת, תו'כ הלחימה בעזה, את ראש מרחב הדרום בשב'כ, היה החשש מפני ועדות החקירה המוקמות כעת ? 

|עדכון 31.01.24|
- שלושה חודשים אחרי, אנשי קפלן מודיעים בשחצנות לממשלה שהם דורשים משרי הממשלה שילכו לבחירות כעת או שאנשי קפלן יחדשו את המלחמה בממשלה ואת הפרות החוק וחסימות הכבישים כנגד עם ישראל. שר הביטחון המודח גלאנט מצטרף לדרישה. האם זה היה התכנון המקורי של אנשי קפלן ורק בגלל הסתבכות האירוע והלוחמה שפרצה בעקבותיו הם מעלים את הדרישה הזו רק כעת ?
https://mobile.mako.co.il/news-politics/2024_q1/Article-cedebf0ab8b5d81027.htm?utm_source=mivzakimnet&utm_medium=xhtml&utm_campaign=mivzakimnet
האם הכל היה מתוכנן מראש כדי להפיל את הממשלה ???
 (מלבד כמובן הבגידה של חמאס באנשי קפלן..) 
https://www.bhol.co.il/news/1647913

(פרטים רבים נוספים וגם הרבה מסמכים ועדויות המגבים את כל מה שנכתב כאן למעלה מצורפים בתגובות)

|עדכון 27.2.24|
אנחנו נמצאים בעיצומם של הימים שבהם ישראל הרישמית תופרת את סיפור הכיסוי למה שקרה באמת, לקראת ועדת הטיוח הממלכתית של טבח קפלן ב 7.10
1. **האמת:**
בכירים במערכת הביטחון סגרו הסכם עם ראשי החמאס על פריצת הגדר וכיבוש 2 יישובים. המודיעין האמריקאי יירט לפני 7.10 שיחת טלפון בין בכיר בשב'כ לסינוואר והעביר את המידע לראש המוסד.
- הסיפור שמערכת הביטחון והתקשורת מנסות למכור לנו:  
להד'מ
2. **האמת**
בכיר לשעבר בצה'ל העביר מידע בזמן אמת מחמ'ל צה'ל  לאישיות פוליטית שעומדת מאחרי נסיון ההפיכה.
- הסיפור שמערכת הביטחון והתקשורת מנסות למכור לנו:  
א. הבכיר לא שפוי
ב. הבכיר 'זיהה הזדמנות כלכלית'..
ג. 'הח'כ נבחר הציבור (!) שחשף את הציבור הינו בעל אופי פלילי מפוקפק'
3. **האמת: **
אלפי מחבלים החליפו ערב שמחת תורה את הסימים בטלפונים שלהם לרשת הישראלית ומערכת הביטחון זיהתה את זה בזמן אמת, אך לא העבירה את המידע לממשלה.
- הסיפור שמערכת הביטחון והתקשורת מנסות למכור לנו: 
'מדובר בעשרות בודדות של סימים'..
4. **האמת:**
טייסים רבים סירבו פקודה מתוך מטרה להפיל את הממשלה.
- הסיפור שמערכת הביטחון והתקשורת מנסות למכור לנו: 
'לא רצו להעביר טייסות מסוקי קרב לדרום כי היה חשש משריפת מקורות מודיעיניים' (מה???)

לא יעבור זמן רב עד שהם יאשימו את כל מי שלא יתיישר עם השקרים שלהם ביצירת 'תאוריית קונספירציה'..
https://rotter.net/forum/scoops1/838962.shtml
.
- מה שיקרה בהמשך במערכת הפוליטית והמדינית ישפיע על המדינה לתמיד.
האם בארץ ישראל ישלוט העם היהודי באמצעות מי שנבחרו בקלפיות, או ממשל ה'דיפסטייט' המורכב מרשת של פקידים מקושרים המקבלים הוראות וטובות הנאה ישירות מארה'ב ?
האם מאות החיילים שמתו בכיבוש עזה יהיו מגש הכסף שעליו תוקם שם מדינת המחבלים המומצאת 'פלסטין' שתמשיך לפעול בגלוי ובסתר למען טבח יהודים ואונס יהודיות ? 
.
סיום:
- כמעט שלושים שנה שמדינה שלמה חיה בשקר אודות המניע בגללו נרצח ראש הממשלה שלה, שקר שכמה בכירים מושחתים, בעלי גישה לשליטה בלתי מוגבלת בתקשורת ובמערכת המשפט, המציאו עבור כולנו. יש לא מעט חיילי צה'ל שנולדו לתוך השקר הזה, חיו בו כל חייהם ומתו 'על מזבח הדמוקרטיה' כשהם מאמינים בשקר הזה מבלי לדעת את האמת. 
כמה שנים אתם מוכנים לחיות בשקרים שאנשים כאלה ירקחו כעת עבורכם על ארועי 7.10.23 ?

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2489491427890658&id=100004894742504&mibextid=Nif5oz

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה