יום שני, 30 באוגוסט 2010

יש מקום



יש מקום שאני המלך
יש מקום שאני עני מרוד
יש מקום שכולם שם אוהבים אותי
יש מקום שרק אומרים שאני חמוד



יש מקום שאני שונא
יש לי מקום מיוחד לחלומות
יש מקום שאני בונה
יש מקום שאני לא רוצה להיות



יש מקום שאני מישהו אחר
יש מקום שאת כולם אני מכיר
יש מקום שיש לי בו אישה וילדים
יש מקום שאני רווק עשיר



יש לי מקום אחד ממש טוב
יש מקום ששם אני רע
יש מקום שאני עבריין נמלט
יש מקום שאני שר המשטרה



יש מקום שבו אני רגוע
יש מקום שתמיד מחכה לי שם פרוסת לחם וכוס חלב
יש מקום שאני סופר ידוע
יש מקום לשם אני הולך כשאני מאוהב



יש מקום שאני אישיות מוכרת
יש מקום שכשקשה לי לשם אני נעלם
יש מקום שכותבים את השם שלי עם קובוץ
יש מקום שעם חולם



יש מקום שאין לי שם מקום -
שם אני תמיד בעמידה
יש מקום שמחכה לי בו
ילדה אחת חמודה



יש מקום שאני צח כשלג
יש מקום שהעלילו עלי עלילה
יש מקום שכבר כמה חודשים
אני מכהן בו כראש הממשלה



יש מקום ל  כ - ו - ל - ם
יש מקום שרק אני
יש מקום שאני רוסי, אינדיאני,

  פולני


יש מקום שאני עכשיו
יש מקום שאני בו תמיד
יש מקום אחד מיוחד 

שאולי אהיה בו בעתיד


יש מקום ? 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה