יום חמישי, 27 בינואר 2011

עשרת הדברות למתראיין הימני התמים


1. לעולם אל תתראיין לעיתונים, ערוצים או לאתרי האינטרנט השמאלנים בישראל.  
ערוצים אלה כוללים לפחות את : מעריב,ידיעות,הארץ,ישראל היום,NRG,YNET,NANA,WALLA,ערוצי הטלויזיה 1,2,10, תחנת הרדיו רשת ב' ,ומעוז השמאל הקיצוני המכונה "גלי צה"ל".

2. גופים אלה רואים בך נתין עלוב חסר זכויות האמור לשרת את המשטר במקרה הטוב או אוייב שצריך לפגוע בו במקרים אחרים והם יסלפו את מאמריך, יוציאו את דבריך מהקשרם, יצלמו אותך בצורה שאינה מחמיאה וישתמשו בך למטרותיהם.

3. במצבים בהם הינך זקוק לפרסום או לכיסוי תקשורתי כדאי לך לפנות לערוץ 7, רוטר.נט, kr8.co.il, מקור ראשון, בשבע, כיפה, דתילי, לטמה, שורש ולאתרים ימניים או דתיים אחרים. במקומות הללו  הכיסוי התקשורתי אולי אינו כה המוני אך לפחות יתיחסו אליך כבן אנוש ובד"כ גם ישמרו על זכויותך.

4. אם מסיבות כלשהן החלטת כן להתראיין לערוצי תקשורת שמאלניים דע כי הינך ממיט על עצמך צרה וקלון שלא יישוו לכל רווח אחר שיצמח לך או לציבור מהראיון הזה. לקח זה נלמד ע"י אלפי אנשים מסכנים במהלך עשרות שנות סבל מהכיבוש התקשורתי הישראלי.

5. לכל הסכם בע"פ שנעשה עם מישהו מטעמם של ערוצי תקשורת הללו אין כל תוקף. הם משקרים ומרמים כדבר שבשגרה וזהו להם טבע ראשון.

6. בד"כ הם ישתמשו בגורם הזמן כדי למנוע ממך לקבל מהם הסכם חתום הקביל בבית משפט. עליך לזכור :הם לחוצים. אתה יכול לקחת את הזמן.  להם יש דד-ליין. אתה לא ממהר לשום מקום..

7. גם אם קראת את ההסכם בעיון בשום אופן אל תחתום עליו לפני שקיבלת חוות דעת מגורם משפטי מוסמך. אם אלו הם הראיונות הראשונים שלך לא תוכל בד"כ לחשוב על כל הסעיפים שחשוב לך שיופיעו בהסכם.
(נ.ב. לא קראת את סעיף 4 ?)

8. אם פרסום הדברים פגע בך באיזו צורה (אמרנו לך..) ויש לך מסמך חתום ע"י הגוף שראיין אותך תוכל תמיד לתבוע אותו בבית משפט ישראלי. עליך לזכור : לגופים הללו ישנם עורכי דין מפולפלים המקבלים משכורות עתק ושבד"כ נמצאים בקשרי טובות הנאה עם השופטים שניזונים אך ורק מאמצעי התקשורת הללו ומעריכים אותם.

9. אם קרה וניצחת במשפט, עליך לעמוד על זכותך לדרוש כסף רב ולא להסתפק בהתנצלות. הפרסום השפיע ועשה את שלו. הנזק שנגרם לעולם לא יתוקן. גם אם תדרוש, ההתנצלות לעולם לא תהיה באותו גודל של הכתבה עצמה או באותו רייטינג. שמך או האינטרס שלך הוכתמו לתמיד והם יגידו לך: "מי בכלל זוכר ?"

10. לעולם, אבל לעולם, אל תתראיין לעיתונים, ערוצים או לאתרי האינטרנט השמאלנים בישראל. דע כי בעשותך כן הינך ממיט על עצמך צרה וקלון שלא יישוו לכל רווח אחר שיצמח לך או לציבור מהראיון הזה.




(ואחרי שהבנת כל זאת ודאי שלעולם לא תאזין להם או תצפה בהם..)




תגובה 1:

  1. אמת לאמיתה!
    חשוב לשנן ולזכור זאת!

    השבמחק