יום שישי, 11 בנובמבר 2011

פוענח רצח רבין: הסבר פשוט וברור לכל העובדות

פוענח רצח רבין: איש שב"כ ירה ברבין את הכדור הקטלני במהלך הנסיעה, ולאחר מותו ירו אנשי שירות הבטחון בגופה את 2 כדורי ההולופוינט שיוחסו ליגאל עמיר כדי להפלילו במעשה. להלן הפרטים:

הקדמה: העובדות והמסקנות כפי שמוצגות בעמוד זה אמורות היו להיות מוצגות ע"י פרופ' אריה זריצקי בכנס בכפר הנוער דוד רזיאל בהרצליה בתאריך ד' חשוון תשס"ט 2.11.2008
כמה שעות לפני הכנס אילצו גורמים בשירות הבטחון הכללי את הנהלת הכפר לבטלו וכאשר הגיעו מאות המוזמנים למקום חיכו להם עשרות שוטרים במדים, ארבע-עשר ניידות משטרה, עשרות שוטרים מוסווים לבושים אזרחי, עשרות אנשי יס"מ ומספר צלמים מטעם השב"כ. השוטרים החרימו את המחשב הנייד וציוד ההקרנה של הפרופסור ופיזרו את הנוכחים מהמקום ללא הסברים או צו.         http://www.inn.co.il/News/News.aspx/181200 
אם מדובר ב"תיאוריית קונספירציה" הזויה מדוע שיהיה אכפת לאיזה גורם בטחוני שפרופסור כלשהוא מעוניין להציג אותה לציבור ?

להלן תקציר העובדות כפי שעולה באופן ברור מהקטעים המצורפים בקובץ "רצח רבין סודות ושקרים" ומהסרט “תיק לא סגור”ששודר
בערוץ 2 (קישור לקבצים מופיע בסוף החלק הראשון של המאמר)


1. רצח רבין מעולם לא נחקר באמת ע"י ועדה ציבורית. בסרט חדש שנעשה ע"י ערוץ 10 במטרה להזים את "תיאוריית הקונספירציה" ושודר לראשונה לפני שנתיים אומר מאבטח מס 3. כי עד לרגע זה איש לא חקר אותו או ביקש ממנו את גירסתו לארוע.
https://m.youtube.com/watch?v=CgilAkC2Sh8&pp=ygUs16LXqNeV16UgMTAg16jXpteXINeo15HXmdefINeU15fXp9eZ16jXlCA1LzY%3D

2. כפי שאומר נשיא ביהמ"ש העליון בסרט "תיק לא סגור", ועדת שמגר חקרה רק את תפקוד הכוחות במקום בליל הרצח ולא את מכלול הארועים מאז הודיע ראש השב"כ דאז, כרמי גילון במסיבת עיתונאים שערך חודשיים לפני הרצח על כך "שיכול להיות שהרוצח הפוטנציאלי הוא תימני שחרחר מהרצליה שלומד בבר אילן".

3. אבישי אביב עבד כסוכן בשירות השב"כ. בחלק החסוי של דו"ח ועדת שמגר, זה שחשף את מערומיהם של אנשי השב"כ שהפעילו את הסוכן אבישי רביב,נכתב : "הוא (אבישי רביב; ע"ב) היה הגורם המרכזי ביצירת גוף דמה מיליטנטי שכונה 'אי"ל' (ארגון יהודי לוחם), שנתקיים למעשה רק בפרסומיו של אבישי רביב ועל-ידי הכיסוי שניתן לו בטלוויזיה".
כמה פסקאות אחר-כך נכתב שוב: "אבישי רביב המשיך בשלו. הוא יזם פעילויות אלימות בחברון, פרסם כרוזים ובהם אחד שקרא לסרב לשרת בצה"ל, התנכל לראש מועצת קריית- ארבע ולבניו, שנראו לו מתונים מדי, הציג לתקשורת מיצג מבוים של קייטנת 'כך', יצר שם של גוף חדש בשם 'חרב גדעון', פרסם כרוזים הקוראים לפגיעה במר דומב, מפעילי מועצת יש"ע".    http://www.the7eye.org.il/22617

4. מסיבה כלשהיא לאיש מאנשי הבטחון לא הפריע שיגאל עמיר נמצא בשטח הסטרילי המיועד לאבטחת רה"מ.

5. ע"פ צילום הוידאו מישהוא ניגש ליגאל עמיר בעודו עומד בשטח הסטרילי ,דיבר איתו ומסר לו משהו.

6. למרות שסימני אבק שריפה נשארים לפחות שעתיים על ידיו של מי שיורה בנשק כלשהוא, בבדיקה משטרתית שנערכה ליגאל עמיר כחצי שעה לאחר הרצח לא נמצאו סימני אבק שריפה על ידיו. (מסמך הבדיקה מצורף בקובץ)

7. יצחק רבין שעזב את הכיכר לאחר שנכנס לרכב רה"מ בעצמו בעודו על רגליו הגיע לאחר זמן רב בניידת טיפול נמרץ לביה"ח. (ע"פ תעודת המיון המקורית המצורפת בקובץ)

8. הרופאים שקיבלו אותו במיון כלל לא ידעו שמדובר ברה"מ מכיון שהיה מונשם ולא מלווה באף אדם מפמליית ראש הממשלה.

9. בקובץ מצורפת עדות רשמית בפני עו"ד של מאבטחי ביה"ח כי במכונית רוה"מ שהובאה מאוחר יותר לביה"ח נראו באותו ערב שני כתמי דם גדולים (גם במושב הקדמי וגם באחורי)

10. ע"פ תעודת המיון המקורית הגיע רה"מ לביה"ח כשבגופו חור כניסה יחיד בחזה. ע"פ ממצאי הרופאים הכדור שנכנס מהחזה פגע בעמוד השדרה וריסק אותו.

11. בסרטון הערוך שצולם ופורסם ע"י שירות הבטחון הכללי נראה רבין צועד ונכנס לרכבו לאחר הירי

12. עדי ראייה שהיו במקום דיווחו כי בזירת הירי לא היו סימני דם.

13.בסרט "תיק לא סגור" (סרט רשמי של ערוץ 2) מוצא הכתב חור כניסה של כדור בחזית הגופייה שלבש יצחק רבין בליל הרצח. בוחן זיהוי פלילי מאבחן אל מול המצלמות כי סביב החור ישנם סימני אבק שריפה מחדירת כדור. בגב הגופייה מוצאים הכתב והבוחן שני חורים. בוחן הזיהוי הפלילי מאבחן אל מול המצלמות כי חורים אלה נעשו בעזרת מכשיר חד.

14.  לאחר שנקבע מותו בפעם הראשונה ולאחר הגעתם של אנשי הבטחון למקום הוכנס רבין לחדר אחר וכשנמסר שוב לרופאים התווספו לגופו שני חורים של כדורי הולופויינט שאחד מהם קרע גם את הריאה השמאלית שבכניסה למיון נכתב בברור שהיא תקינה. בעקבות כך נקבע מותו בשנית ע"י רופאים שעברו שיחת הזהרה וזויפו מסמכי המיון המקוריים. (בקובץ מופיעים צילומים של המסמך המקורי והמזויף)

"רצח רבין סודות ושקרים" הקובץ המלא

רצח רבין - מהתנקשות מבויימת לרצח ממוסד לצפייה ביו-טיוב

קטעים מתוך הסרט "תיק לא סגור" ששודר בערוץ 2 לצפייה ביו-טיובhttps://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7xhN1O7WhaE

מצגת המביאה את עיקרי הדברים לצפייה 
 ולהורדה:   
http://f2h.nana10.co.il/1269441009500

הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין ז''ל  
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5614&forum=gil&omm=0



קבצים וסרטונים רבים נוספים (+תרגום לשפות נוספות)
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=100728


פיענוח הרצח ע"פ העובדות:


פרק א' ובו אנשי השב"כ מפלילים את יגאל עמיר בנסיון לרצוח את יצחק רבין


· יגאל עמיר ואבישי רביב היו מארגני קבוצות סטודנטים שהתארחו בשבתות בהתנחלויות והיו במעקב ממושך ע"י השב"כ. גם מרגלית הר שפי הייתה בקבוצה זו ובזה מסתיים כל הקשר שלה לסיפור.


· כמו שקורה לרבים הנמצאים במעקב, בשלב כלשהוא הוצע לשניהם להיות סוכנים ולעבוד עבור השב"כ. אבישי רביב הסכים לשתף פעולה עם השב"כ וביצע פעולות שונות ע"פ ההוראות שקיבל ע"מ להבאיש את ריחו של הימין בישראל. רבים בישראל זוכרים את התמונה המפורסמת של יצחק רבין חבוש כפייה לראשו אותה יצר והפיץ אבישי רביב.


· בהוראת השב"כ הסית אבישי רביב את יגאל עמיר לרצוח את יצחק רבין


· אנשי המחלקה הישראלית בשב"כ החליטו להשתמש ברצון של יגאל עמיר לרצוח את רה"מ ע"מ להוציא לפועל תוכנית שעיקרה לאפשר ליגאל עמיר לירות ברבין בכדורי סרק. מטרת התוכנית היתה להבאיש את ריחו של הציבור הימני בישראל כדי להשפיע על המפה הפוליטית.


· לכל אנשי השב"כ נמסר שמתקיים תרגיל עוקץ ובמהלכו יופלל יגאל עמיר בנסיון לרצח רה"מ. זו הסיבה שאיש לא ירה ביגאל עמיר. גם יצחק רבין ידע על כך.


· אבישי סיכם עם יגאל שאדם שלישי יספק לו נשק בליל הרצח. האדם השלישי שנראה בצילום הוידאו יורד ממכונית GMC בליל הרצח הינו סוכן שב"כ שמסר ליגאל עמיר אקדח טעון בכדורי סרק. סוכן זה היה חלק מתוכנית ההפללה של עמיר אך ככה"נ לא ידע על תוכנית ההמשך


· יגאל עמיר אכן חשב בעודו יורה כי הוא מתנקש ברה"מ אך למעשה ירה כדורי סרק.


· הצעקות "סרק, סרק" נשמעו מפי אחד מאנשי היחידה לאבטחת אישים שידע רק על סיפור ההפללה אך לא היה מודע למה שיקרה בהמשך. צעקות אלה היו מיועדות לאנשי המשטרה שנכחו בשטח ולא ידעו דבר ומטרתן היתה שאיש לא יירה ביגאל עמיר שאנשי השב"כ היו זקוקים לו חי ע"מ לממש את ההוצאה לפועל של תוכניתם.



· הסיפור מבחינתו של רבין נגמר כאשר נשמעו יריות הסרק ,הוא סובב את ראשו באדישות כדי לראות את מי מפלילים ונכנס לרכבו.

עד כאן פרק א' ובו אנשי השב"כ מפלילים את יגאל עמיר בנסיון לרצוח את יצחק רבין



פרק ב' ובו קבוצה מצומצמת של אנשי שב"כ רוצחים את יצחק רבין ולאחר מכן "מסדרים" את הממצאים כדי שיתאימו לכך שעמיר רצח אותו

· קבוצה קטנה של פוליטיקאים החליטו להשתמש בתוכנית הזו של המחלקה ע"מ לבצע רצח שכזה באמת. מטרת הרצח היתה לסלק את רבין מהפוליטיקה הישראלית ובכך להאיץ את הדרך להסכמי אוסלו.

· קבוצה קטנה של ארבעה-חמישה אנשים מבכירי המחלקה היהודית בשב"כ שהיו שותפים בסוד העניין תיכננו כי ה"תרגיל" יהווה תרגיל עוקץ כפול וישמש כיסוי לרצח האמיתי של רה"מ יצחק רבין שיתבצע ברכב השרד שלו.

· כאשר רבין נכנס לרכבו, מתיישב המתנקש, יואב קוריאל, איש היחידה לאבטחת אישים שקיבל הוראה ישירה מאישיות בכירה ביותר בשב"כ , במושב הקדמי ליד הנהג.

· כאשר הרכב מתחיל לנסוע הוא יורה ברבין כדור אחד מטווח קצר באקדח עם משתיק קול.

· ליורה לא נמסר כי מאבטחו האישי של רבין לא שותף לקנוניה. מאבטחו האישי של רבין יורה ביואב קוריאל המתנקש בתוך רכב השרד של רה"מ והורג אותו. 

· למשפחתו של יואב קוריאל נמסר כי הוא התאבד. הוא נקבר בצנעה  כשבוע וחצי לאחר הרצח. איש החברה-קדישא שהכין אותו לקבורה סיפר למצלמה כי בחזהו היו 7 פגיעות של כדורים.




· לאחר הרצח, המשיך הרכב למטה השב"כ, אף אחד שם לא רוצה להיות בקשר עם מה שארע ולכן מוזמנת ניידת טיפול נמרץ ורבין נשלח לביה"ח.


· מותו של רבין נקבע ע"י הרופאים כבר בשלב הראשון אלא שלאחר מכן מגיעים למקום אנשי בטחון שמאיימים על הרופאים ובמבצע משותף יוצרים גיבוי לסיפור שנמסר לציבור שיגאל עמיר אכן רצח את רה"מ. 

· כל המעורבים בסיפור הוזהרו כי אם יפתחו את פיהם יבולע להם.

· בעקבות פועלו קודם מאבטחו האישי של רבין ומונה לראש אגף האבטחה בשב"כ בכדי "לקנות" את שתיקתו בעניין.

· אנשי השב"כ שהיו שותפים רק לנסיון ההפללה של יגאל עמיר אינם יכולים לחשוף את העובדה שהתוכנית יצאה מכלל שליטה ושמדובר ברוצחים מקרב הארגון כי אז יצטרכו להודות כי שירות הבטחון הכללי אכן עוסק בנסיונות להשפיע על המערכת הפוליטית בישראל.


· אנשי הציבור הקשורים לפרשה מאמינים כי לטובת הציבור עדיף שלא יתפרסם מה אכן ארע.


· אנשי הציבור הללו לא מסבירים מדוע אין בעייה בכך שהקושרים האמיתיים עדיין מהלכים חופשי.

· שמונה עשרה שנה אחרי, ראוי שהמקרה יחקר ויפורסם באופן ציבורי ואמיתי ולו כדי שלא יקרה בשנית.





חכי"ם : להקים ועדת חקירה ממלכתית לחקירת רצח רבין


לאור הצטברות הראיות והעדויות החדשות לגבי רצח רבין, קורא ח"כ אריה אלדד להקים ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את הרצח, "כשתקום ממשלה חדשה נדרוש להקים ועדת חקירה ממלכתית  לחקירת רצח רבין. יש צורך לאומי לחקור מחדש את כל הראיות ואחת ולתמיד לאשש או להזים את הטענות השונות".               http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/232511  

* העובדות והמסקנות המובאות בעמוד זה הינן אסיף פירות עמלם של אנשים רבים וטובים שנמשך למעלה מ- 16 שנה. חלק מהמסמכים והעובדות נחשפו רק לאחר מאבקים משפטיים מרים שנמשכו שנים. כותב שורות אלה רק שלה את הדברים מבין גלי הרשת ואין לו חלק משמעותי בגילויים.

בראשם של האנשים שלחמו ללא חת לגילוי האמת עומדים חברי הוועדה הציבורית לחקר רצח רבין :



גב' רותי אייזיקוביץ, הוד-השרון (חינוך)

מר נתן גפן, רמת-גן (מחבר "עוקץ קטלני", 1999)

פרופ' הלל ויס, אוניברסיטת בר-אילן (ספרות)

פרופ' אריה זריצקי, אוניברסיטת בן-גוריון (גנטיקה)

ד"ר סא"ל (מיל) דוד חן, ביה"ח אסף הרופא (כירורג)

ד"ר רחל טסה, ירושלים (כימיה פיסיקאלית-חינוך)

גב' קטי כהן, גבעת-שמואל (MBA)


הוועדה הציבורית לחקר רצח רבין :

http://www.therabinkilling.com/BRPortal/br/P100.jsp


המאמר נכתב לע"נ אדיר זיק ז"ל - חניך השומר

הצעיר, לוחם לאמת ללא חת ללא מורא וללא מנוח.

אדיר, היה קול המחנה הלאומי בימי האופל של

 אוסלו, והניח את היסודות לגילוי האמת על הבימוי

 של רצח-רבין.














20 תגובות:

  1. מי האדם שהזמין את הרצח קל לנחש.אותו אדם שעמד מאחורי רצח עמירם ניר,אותו אדם שמושך בחוטים כיום.אם לא תיחשף האמת מי יודע איזה עוד נזקים יסדר לנו.מה שחסרה היא הסיבה-הסיבה היא עסקים,תאוות בצע.הסכם אוסלו לא נועד לעשות שלום-הוא נועד לעשות עסקים וזאת הסיבה שרבין חוסל-הסכמי אוסלו היו שווים הרבה כסף למערב ולגורמים ברשות ובישראל.לכן נרצח,כדי שניתן יהיה להמשיך בעסקים כרגיל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי תפרט יותר, אנחנו לא יודעים

      מחק
  2. סיכום משובח.
    יחד עם זאת, משהו מאוד מטריד אותי לגבי הפציעה ביד של המאבטח שהיום משמש ראש אגף האבטחה בשב"כ, יורם שמו. אם הוא ירה במתנקש, איך הוא נפצע.
    אני מזמינה אותך להצטרף לקבוצה בפייסבוק שפתחתי "רצח רבין - תיק לא סגור", רצ"ב הקישור: https://www.facebook.com/groups/169950409760289/

    אין ספק שיש צורך לחקור את רצח רבין, לא רק מנקודת מבט הרצח, אלא מכל נקודות המבט שלפני ואחרי הרצח, ולא רק כדי שפשע כזה לא יישנה, אלא גם כדי לבחון מחדש את כוחו הבלתי מבוקר של השב"כ שמאיים על כל אחד מאיתנו, ובתוך כך לחקור גם את רצח המתנקש....

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  4. וידרכו את לשונם קשתם שקר, ולא לאמונה גברו בארץ,כי מרעה אל רעה יצאו ואותי לא ידעו נאום ה':
    איש מרעהו השמרו, ועל כל אח אל תבטחו,כי כל אח עקוב יעקוב,וכל רע רכיל יהלוך:
    חץ שחוט לשונם,מרמה דיבר,בפיו,שלום את רעהו ידבר ,ובקרבו ישים ארבו:
    הייתכן שירמיהו ניבא על השב"כ והעיתונאים??

    השבמחק
  5. סליחה אבל זה ממש מצחיק אותי
    ולא בגלל שאני חושב שאין פה קונספירציה מצחינה/קהה
    אלא שהשאלה מדוע יגאל אמיר מוכן לשלם בחיין על המעשה שהוא לא עשה
    ועוד שהוא אינו פותח את הפה על זה
    זה פשוט לא יכול להיות!
    למי שיש תשובה שישלח ל melechbd@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה. טבעי היה שהתגובה הראשונה לאחר שהתברר שהרצח אכן ארע תהיה זה לא אני. הוטעיתי. זה לא בכוונה. הוא לא יצטדק, הוא לא אמר שאנשי הביטחון הוליכו אותו שולל או שהו שימש לידיהם כקורבן שהוטעה. אם הוא היה מוכן לשתוק, להיאסר ולעמוד מאחורי מעשיו כדי לחפות על פעילות שירותי ביון מסויימים, הרי שעליו ועל קרוביו להתמיד בשתיקתם. מכל כיוון משהו בקוננספירציה על הקונספירציה נראה תמוה. אם היה שליח של גופים מסויימים והגופים האלה הסתירו ממנו את המתרחש לאשורו , הטעו את רבין וכיו"ב, לא סביר שהדברים לא נחקרו במידה והגופים אינם גופי ביון. יתכן שיש מקום לחקירות ולבדיקות נוספות..לא עשיתי, זה לא אני. אלו לא היו תגובותיו. השאלות שהעליתי ושהאנונימי העלה (מדוע אתה אנונימי?) יישארו בעינן.מי נתן את ההוראה ליגאל אמיר והאם זו בהחלט שאלה טובה וחשובה.

      מחק
    2. יגאל עמיר,בעין,אמר בחקירתו שנמצאת ביוטיוב: "יש דברים מוזרים כשאני אצא אני צריך לברר אותם..."
      הוא חשב שיצא כי "ידע" שזה לא היה אמור להיות אמיתי .

      מחק
  6. קיימת אופציה נוספת שקראתי איפה שהוא,
    שההתנקשות האמיתית לא היתה מתוכננת, היא בוצעה בלית ברירה:
    רבין חטף סוג מסויים של שבץ (כך גם עולה מהמסמך הרפואי) כנראה מבהלה ברגע התרגיל. ומכיון שכל התרגיל "התחרבש" ורבין נכנס למין קומה היו חייבים לחסל אותו לגמרי ולהלביש את זה על יגאל עמיר

    השבמחק
  7. אם איש שב"כ סיפק את האקדח ליגאל , למה לא שמו כדורים חיים
    ואז כל הסיפור היה אמין יותר?
    יגאל היה יורה בו באמת וזהו .

    השבמחק
    תשובות
    1. ההגיון לזה בעיניי הוא שהשב"כ לא רצה לסמוך על אדם לא מקצוען שיבצע את העבודה הזאת ואולי בטעות גם יפגע באנשים אחרים מסביב.

      מחק
  8. רבין קיבל התקף לב![אובחן כמת עי המאבטחים!]ניתנה הוראה לירות בו! החל ויכוח כשרובין אומר לקוריאל:"אם תירה אתה תורה!"קוריאל ירה ונורה!רבין הגיע לבית החולים עם נשימות שנוצרו עקב היריה! הם חולי נפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    השבמחק
  9. רש"י מביא בפ' משפטים כמדומני - כיצד מסובב המסבב גאולת דם? זה שהורג במזיד - נהרג וזה ההורג בשוגג - נמלט לעיר מקלט. אם באותו גלגול - אם בגלגולים אחרים. ראוי היה שיצחק רבין - יהודי לכל הדעות, יהרג כפי שהרג יהודי אלטלנה. יתכן והמתנקש - צאצא או גלגול של אחד הנספים. יש מלך לבירה ואל לנו לתהות ולתמוהה. הגאולה קרובה - שנאמר: "טיהר את עיר טבריה. עשה אותה נקיה. הודו לו מן שמיא. אדוננו בר יוחאי" ודי לחכימא ברמיזא.

    השבמחק
  10. חנן וייס למרות שהמוח מסרב להאמין למה שהעין קוראת הרי ש"צבא" שכזה שמגיע ע"מ לשבש כנס....אומר דרשני..

    חח...משטרה מצחיקה...שב"כ מצחיק...ומהיכן כולם מגיעים מצה"ל ...

    הרי לא ניתן לקבל משרה במדינה ללא שירות בצבא.

    ומי עמדו בראש הצבא ?! המושחתים שיצרו דורות של מושחתים בדמותם ובצלמם...

    ברק את אשכנזי....

    ולא נשכח 6 מפכ"לים שהתפוטרו בגין שחיתות
    4 קמצ"רים
    פצ"רים שזייפו פרוטוקולים
    ראשי אכ"א שממדרים את הצבא...
    ואלופים...

    ללא סוף....רוב האלופים והמטכ"ל..."סוחרים" בשוחד כספי ו/או מיני (פרוטקציה זה שוחד)...


    חנן וייס, סא"ל (במיל' פעיל)
    E-MBA
    http://www.wsoft.co.il/forum/show_message.asp?id=15481&Fnumber=2&SunId=0

    השבמחק
  11. מאד מוזר מה שכתוב כאן
    כל כך הרבה מילים ורק דבר אחד מאד לא ברור....איפה הנהג של רבין ?מעניין למה לא הוזכר באף שורה ... אה כן גם הוא היה תימני
    אולי כדאי שתנסו, בחוכמתכם כי רבה, למצוא סוף כל סוף מי רצח את ארלוזורוב .....

    השבמחק
  12. איפה העו"ד של עמיר?? עם גילויים כאלה... כבר מזמן היה צריך להלך חופשי מחוץ לכותלי הכלא. הכל כל כך ברור וחד משמעי.

    השבמחק
  13. אותי מעניין מדוע לא הביאו את הרכב שהיה ספוג בדם כממצא ולמה לא היה דם ברצפה אחרי שרבין נורה.

    השבמחק
  14. גם אם השמאל הבוגדני הבזוי והשקרי, שהעדיפו במשך שנים להסתיר את האחראים על מזימת רציחתו של יצחק רבין ז"ל, במשך שנים אנו זועקים להציב ועדת חקירה בלתי תלויה ונקיה מאנשי שמאל, אין לנו ספק שאזרחי המדינה יוכו בהלם!!

    השבמחק
  15. לא יורים במי שיושב במושב האחורי, כי מתחתיו מיכל הדלק.
    הכדור כם היה עלול להינתז החוצה ולפגוע במישהו ובכך להסגיר את האירוע.
    ירו ברבין בבית המאובטח של השב"כ בצפון-ת"א (עם השירון פתוח על חזו).
    בדרך צפונה היזריקו לו מדלל דם שגמר לו את המח אבל לא הרג אותו.
    בביה"ח גמרו אותו עם שני כדורי הולופוינט.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ההבדל בין השערות וספקולציות לעובדות.
      העובדות הן ששני מאבטחים באיכילוב העידו בשבועה לפני עו'ד שהם ראו את הרכב של ראש הממשלה בחניה של איכילוב בליל הרצח ובמושב הקידמי והאחורי היו כתמי דם.
      העובדות הן שאנשי החברה -קדישא צולמו בסרטון בו הם מספרים שהם קברו את איש השב'כ הרוצח יואב קוריאל כשבחזהו מספר פגיעות ירי.

      מחק